Frequently Asked Questions

Answer all of your questions

Purchases & Refunds

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book.
There are many variations of passages of Lorem Ipsum available, but the majority have suffered alteration in some form, by injected humour, or randomised words which don't look even slightly believable.
It is a long established fact that a reader will be distracted by the readable content of a page when looking at its layout. The point of using Lorem Ipsum is that it has a more-or-less normal distribution of letters, as opposed to using 'Content here, content here', making it look like readable English.

Making Courses

Missing mobile purchase
If you purchased a course on iOS or Android, it's possible that the course was not registered to your account. Please email your purchase receipt to helpyou@educo.com.
Multiple e-mail accounts
If you use multiple e-mail accounts, or have a Facebook or Google account, try logging in with the associate e-mail addresses.

Didn’t find the answer?

[contact-form-7 404 "No encontrado"]